2010. február 26., péntek

Egy korszak lezárult...s egy új kezdődik

Miért is ez a címe a bejegyzésnek? Hát itt a magyarázat:

Lezárult az egyetemi korszakom. Igen, sajnos, többek nagy bánatára. Persze részben én is búsulok, és hibás is vagyok, hogy nem tanultam eleget...de abból a tárgyból, aminek harmadszori sikertelensége miatt megszüntették a hallgatói jogviszonyomat...na abból igenis tudtam egy kettes szintet...még az utolsó vizsgalehetőségemnél is...de hát döntse már el a tanár hogy most szóbeliztet vagy írásbeliztet! Mert ugyanis a vizsga szóban volt, de úgy kéri vissza a tételkidolgozást, mintha esszét írnál. Én meg persze vázlatpontoztam, az is elég, csak ránézek a bejegyzésre, s mondom az anyagot. Így is volt, de a tanárnak mégse volt elég a vázlatpontozásaim. S mivel 2 tantárgyról volt szó (vicces, hogy persze mindkettőt ugyanaz a tanár tartja), amit harmadjára vettem fel, s nem sikerültek, így a dékáni méltányosságit (ami egy vizsgaidőszakon túli vizsgalehetőséget biztosít) sem kaptam meg.

Persze kicsit magamba estem, s féltem is, hogy mihez kezdek eztán, hogy lehet végleg itthagyok mindenkit és mindent, akik/amik Szegedhez kötnek. De ezzel csak nem segítek magamon, az élet folyik tovább, ha most egy kicsit keményebben is, de mozgásban kell maradnom. Az újrafelvételi megtörtént, még időben (február 15-én, délután, online :D). Folyik a munkakeresés is, habár kevés sikerrel, de ez csak arra ösztönöz, hogy tovább, még keményebben kutakodjak. S most itt tartok...egy új fejezetet nyitva az életemben.

Részben ezért is kezdtem el én is bloggolni. Részben, mert sok ismerősöm is bloggol, s megfertőzött engem is a "blog-mánia" :D. Részben, ahogy a blogom címe is sejteti, arra fogom használni, mint a Harry Potter könyvekben a 'merengő' nevezetű mágikus tárgyat :D. S ezért az ötletért köszönetet mondok Skeeter ismerősömnek, ki a minap így ajánlotta nekem a blog írást: "Írj blogot, jó kiadni a felesleges felgyülemlett gondolatok fékeveszett áradatát." Azt hiszem, így már egyértelművé vált a blog címe ;). S igen...fogok az agyamat túlcsorduló emlékekkel szolgálni...s néha kissé filozofikus, merengő, tanulságot levonó írásnemben.

Nos, itt az idő. Lássunk hozzá a megnyitáshoz...

4 megjegyzés:

  1. Hmmm... Skeet egy bölcs ember. xD Különben nagyon sajnállak Samu. Remélem hamar találsz munkát. >_< Ne itt cseszd el, hogy szevasz paraszt én mentem a nyomor tanyába dolgot. Mindent bele! ;D Én hiszek benned.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Kia, kedves tőled! x)
    S se Skeeter, sem én (hisz többen engem is úgy állítanak be) nem vagyunk bölcs emberek...csak képesek vagyunk a dolgok mögé látni, s néha okosan kezelni a helyzetet...vagy valami ilyesmi "képességünk" van xD

    VálaszTörlés
  3. Ganbatteeee~~~! >___< ^___^ Nem szabad feladni ^^
    Amúgy üdv itt! ;D

    VálaszTörlés
  4. Hát Samu, én máshogy fogalmaznék. Van tehetségünk ahhoz, hogy úgy tüntessük fel magunkat, mint akik bölcsek, és mindent tudnak. Pedig csak szeretünk gondolkodni dolgokon, és aki gondolkodik, az rátalál dolgokra, óhatatlanul is. Majd 80 évesen, ha így folytatjuk, bölcsek leszünk. Addig pár hülye gyerek xD

    VálaszTörlés